Obchodní podminky zlatnictví Kaletovi

Všeobecné obchodní podmínky

 

Provozovatel:

Zlatnictví Jana a Karel Kaletovi
IČ: 16866860

E-mail: kaletovi@volny.cz

Obchodní informace +420 272 928 658 ( PO – PÁ 10.00 - 18.00hod. )

Technická podpora e-shopu
Karel Kaleta
Anglická 16 Praha 2 Vinohrady - mobil: +420 605 266 843
(dále jen „provozovatel“)


Zákazník:
Zákazníkem je každá fyzická či právnická osoba, která na internetovém obchodě www.kaletovi.cz kompletně dokončí objednávku ( použitím tlačítka „potvrdit objednávku“). Tímto úkonem se zákazník zavazuje k dodržování obchodních podmínek zde uvedených. Každý zákazník je povinen seznámit se s obchodními podmínkami před samotným odesláním objednávky.
(dále jen „zákazník“)


Dostupnost zboží:
Pokud máme zboží skladem, je naší snahou Vám zboží expedovat v co nejkratší lhůtě ( 2-3 dnů ). Pokud se jedná o výrobu šperku z důvodu že není skladem, nebo se jedná o jiné úpravy dle přání zákazníka, případně výrobu na zakázku je doba dodání 2 – 4 týdny. O termínu dodání bude každý zákazník informován individuelně hned po přijetí objednávky.

Informace o zboží:
Všechny zlaté šperky jsou vyrobeny ze zlata o ryzosti 0,585, tedy 14 karátů. Zlaté šperky s hmotností nad 0,5 g jsou označeny puncem Českého puncovního úřadu podle zákona č.539/92 Sb., o puncovnictví a zkoušení drahých kovů.

Všechny stříbrné šperky jsou vyrobeny ze stříbra o ryzosti 0,925. Stříbrné šperky s hmotností nad 3 g jsou označeny puncem Českého puncovního úřadu podle zákona č.539/92 Sb., o puncovnictví a zkoušení drahých kovů.

Potvrzení objednávky:
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky je zasíláno e-mailem. V případě nesrovnalostí či nejasností budete kontaktováni.

Dodání zboží:
Objednané zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako cenný balík s dobírkou.
Zboží je zasláno na adresu uvedenou v objednávce. Poštovné a balné činí 120 Kč na objednávku, pokud není uvedeno jinak. Zboží je za těchto podmínek dodáváno pro Českou republiku.

Převzetí zboží:
Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty nebo zaměstnance alternativního dopravce máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty nebo alternativního dopravce reklamaci. Za poškození zásilky během její dopravy k zákazníkovi není odpovědnost na straně provozovatele e-shopu, ale na straně dopravce. Potvrzením dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo bez jakéhokoliv mechanického poškození.

Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato!

Odstoupení od smlouvy
Právo provozovatele na odstoupení:
Provozovatel e-shopu má právo odstoupit od smlouvy do okamžiku odeslání zásilky, a to kvůli nedostupnosti zboží, či výrazné změny jeho ceny. V takovém případě je však povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout se na dalším postupu v řešení problému.

Právo zákazníka na odstoupení:
Internetový obchod www.kaletovi.cz Vám poskytuje dle Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Pokud se rozhodnete využít tuto možnost, pošlete nám doporučeně zboží včetně dodacího listu a průvodního dopisu zpět na naši adresu.
Zboží nesmí nést známky používání či poškození.
Provozovatel si vyhrazuje právo nepřijmout vrácené zásilky zaslané na dobírku nebo zboží, kterému chybí původní obal, záruční list, či je obal nebo zboží jakkoliv jinak poškozeno.
Vyrovnání proběhne poštovní poukázkou, bankovním převodem čí výměnou zboží za výrobek odpovídající hodnoty; vše po vzájemné dohodě mezi zákazníkem a provozovatelem.

Ochrana osobních údajů zákazníka
S osobními údaji je nakládáno v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a případně i jiných zákonů, v platném znění a nejsou v žádném případě využívány k jiným účelům, než dle 284/2004 Sb.
Osobní údaje, vyplněné při registraci či objednávce zboží ,nejsou v žádném případě poskytovány třetí straně.
Registrací do systému internetového obchodu kaletovi.cz dává zákazník souhlas k uložení svých interních údajů do firemní databáze, která slouží pouze k rychlejšímu řešení dalších budoucích objednávek.
Každý zákazník má právo e-mailem požádat o zrušení svého účtu – všechny informace o jeho osobě budou následně smazány z firemní databáze.
Své osobní údaje může zákazník také kdykoliv změnit, a to přihlášením do zákaznické administrace.
E-mailové adresy zákazníků také nejsou v žádném případě poskytovány třetí straně.

Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi provozovatelem a zákazníkem a nabývají platnosti dne 1.10.2010. Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit, přičemž o existenci nového znění upozorní registrované a nové zákazníky na hlavní stránce e-shopu alespoň 1 měsíc před jejich uvedením v platnost.

Praha 1.10.2010